My Personality

Click to view my Personality Profile page

Music Corner

NO LONGER IN SERVICE

Friday, May 23, 2008

I can't believe I have to type in this language, but...

私はこれを信じることができません!

私は自分のきつい仕事でだまされました!

ビッチは、私たちのグループワークのすべてを取って、それを彼女自身のにしました!

まさしく彼女が外国人が私の仕事を盗作する権利を彼女に与えないということであるので!

彼女が地獄で燃えることを願っています!
______________________________

In another news,

Pedra Branca is officially OURS!

From,
Alucard Yamada

P.S. The text in Japanese ONLY refers to my project partner. Nobody else was involved.

No comments: